Aktuality:

Kontakt

ML Trade s.r.o.
Wenzigova 1004/14

120 00 Praha 2

Telefon:
+420 602 354 249

E-mail:
mltrade@mltrade.cz
prodej: hana@mltrade.cz

kalendář

Prosinec 2018
Po Út St Čt So Ne
     
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Co všechno obsahuje nabídka ML Trade s.r.o. ?

Zjednodušeně vše, co se týká oboru 3D reklamy. Ať jsou to tisíce nejrůznějších reklamních předmětů, nebo prakticky všechny metody nanášení loga.
Specifikem ML trade s.r.o. je individuální přístup k zákazníkovi, který není obsloužen „strojově“ stylem „máme-nemáme“, ale vždy se snažíme maximálně vyhovět jeho požadavkům, konzultovat a navrhovat nejvhodnější řešení. Proto se na nás často obracejí firmy, kterým jejich současný dodavatel není schopen, nebo ochoten obstarat nějaký specifický předmět. V naprosté většině u nás uspějí.

Chodí nám množství katalogů reklamních předmětů, ve kterých se jen těžko orientujeme.

Ano, prodírání se desítkami katalogů je zdlouhavé a vyčerpávající. Za 25 let působení známe v ML Trade stovky výrobců a dodavatelů po celém světě, takže víme o čem mluvíme. Na základě našich dlouholetých zkušeností jsme připraveni předložit Vám nezávaznou nabídku reklamního zboží tak, aby přesně vyhovovala Vašemu oboru podnikání a Vaší reklamní strategii, aniž byste se museli prodírat stohy materiálů.

Co ovlivňuje konečnou cenu reklamních předmětů ?

Základním kamenem jsou dlouhodobé dobré kontakty s výrobci a velkododavateli, což ovlivňuje primární cenu výrobků. K tomu přistupují standardní náklady jako doprava, potisk, balení a manipulace se zbožím. Nezanedbatelnou složkou je pak obchodní přirážka, která odráží nejen nutný zisk, ale i nadstandardní a mnohdy zbytečné a nepřiměřené náklady na pořizování luxusních sídel a firemních vozidel, dlouhodobého skladování zboží, vlastní propagaci, rozesílání stovek a tisíců katalogů, které většinou skončí v koši atd. Toto vše se samozřejmě musí projevit v konečné ceně. Naši zákazníci mají tu výhodu, že je těmito vícenáklady nezatěžujeme.

Velkou roli hraje čas, respektive termín dodání. Pokud zákazník připravuje reklamní akci s dostatečným předstihem, lze realizovat dodávky přímo od výrobců z Asie, nejlépe vodní cestou, která je sice zdlouhavá, nicméně ekonomicky výhodná. Tímto způsobem lze snížit cenu minimálně o třetinu.

Jaké způsoby nanášení loga používáte ?

Při volbě technologií je nutno vzít v úvahu nejen tvar, velikost a materiál předmětu, ale i estetické hledisko a v neposlední řadě hledisko ekonomické. Běžně používanými metodami jsou tamponový tisk, sítotisk, laser, pískování, ražba, transfer, výšivka.